Kisah Puan Hana Keluar Dari Masalah Gastrik & Bonus Turun Berat Badan

    Author: fitry Genre:
    Rating

     



    Jom Saya Share Kisah Saya

    Okey yea,  memandang kan ramai yg Tanya sya kenapa boleh kurus??? Ada makan ubat kurus Tak?? Meh Sis Nak Bagitau apa rahsia dia Okee😊




    Pada (24hb5) Sis masuk wad Di *KPJ* pkul 2.40 pagi , Hari pertama  masa tu perasaan Sis memang tak dapat sis nak gambarkan, bila Sis ingat semua itu 😭 sis nie adalah org yg paling tak suka masuk wad tau.

    Tapi pada mlm tersebut sis Sendiri Gerakkan akak sis yang sedang tidur Untuk Bawa sis Ke Hospital. Akak sis Sangat Terkejut Lepas Tengok Muka sis Masa tu Sangat² Pucat & Kaki Tangan Jadi Sejuk Sangat..Kemudian Akak pun Terus bangun tanpa pk apa2 & terus call adik suruh dtg rmh untuk bawak sis pergi hospital.

    Jadi pada mlm itu jugak sis masuk wad.
    'Doktor tnya Awak sakit apa yea' sis pun kata lah' jantung saya rasa berdebar laju Dan sesak nafas doc'. ~lepas tu saya rasa melayang² doc. Selepas tu doc Bawa masuk ke bilik rawatan kemudian check darah Dan jantung sekali. Mna nak tahu kot ada Covid ke Musim2 ni. Dan terus buat test sekali. sebab masa tu badan sis panas suhu Sampai 38.3,  bahaya nie.. Jadi lagi lah sis risau, YA Allah saya d jangkit covid ke ni😭😭😭..



    Selepas tu yang pelik nya. 'Bila dah sampai test ujian semua, doc pun kata awak tak de  penyakit.??😱 Dan sis pun terkejut lah kalau sis tak ade penyakit, kenapa saya rasa macam nak  mati ja doctor🥺??

    Haa!!! Dan doctor pun tanya sis balik,  selama nie cik ada penyakit apa ke?? Sis pn cakap lah yg 'Saya ad gastrik Dan Kencing manis doctor, kncing manis tu sya kena tahun lepas.. Jadi Doctor pun kata 'ohh OK kat sini pun saya nampk gula dalam darah awak mmng tggi 22.4 Dan jika di biarkan boleh mengakibatkan awak pengsan & sekali gus blh menyebab kan kematian.




    Jadi sis pun apa lagi,  bertambah lah risau doctors kata awk kena admit wad 2@3hari, Untuk stabil kan gula awak. Sis tak nak, nie kan Raya .. Jadi doctor minta Sis tanda tangan 1 form,  jika awak mati d rumah awak tak boleh Salahkan pihak hospital, Sebabnya awak sendiri yg tak nak duduk wad. '' Jadi Doctor pn tanya sis, sebab kenapa saya tak nak stay dekat hospital?? sebab saya rasa takut lah masa tu😭😭😭

    Dalam kepala Hanya fikir nak mati, nak mati nak mati.
    kaki tangan sejuk tapi badan panas
    dalam fikiran memang saya mati dah ni


    Banyak kali masuk wad & pergi ke klinik..  jawapan doctor semua cakap benda sama jea.. X ada apa bila check &  ketumbuhan cancer semua tu tak ada, semuanya normal😔😟 Jadi nak buat Macam mana lagi..??? Dah jenuh check & Habis duit Ringgit pun banyak..😭


    Bonus : Sis Berjaya Turun Berat Badan


    Selepas Pada itu,  Syukur allhamdulillah, Tuhan  masih bagi Sis kesempatan untuk hidup.. Dia bagi jalan keluar Dan jawapan pada pnyakit yg sis alami pada satu hari pagi 29hb 6 pkul 5.40 pagi lepas solat subuh. sis tengah berzikir & Fikir tak Apalah,  kalau saya mati pada saat ini pun saya akan redha. Mngkin semua ni ujian darinya untuk hapuskan dosa2 kecil dahulu.😔

     
    Tidak lama selepas itu,  adik ipar sis tunjuk handphone dia & dia & dia kata cuba tgk ni.. kau tengok nie,  baca ubat gastrik nie tengok.. 
    Sis pun baca bila sis baca & Tgk, symptoms²  semua ni Ada pada sis.. Jadi Sis pun cepat² *PM dietect #hawfi plus ni*. *Dan HAWFI PLUS ni lah menjadi asbab saya sihat kembali Dan jadi manusia kembali*  


    Dengan HAWFI PLUS

    - simptom saya hilang 
    - anxiety, gerd, kencing manis & period tak teratur semua nya kembali normal. Dgn Haw fi plus Dan MBB Program



    Leave a Reply